pondělí 14. března 2022

" VOLÁNÍ JARA"

 

U Jarušky na blogu jsem si přečetla výzvu - volání jara, to bude jednoduché, vždyť chodíme ven a jaro už delší dobu ťuká na dveře. Fotoúlovky budou, přihlásila jsem se také a pár fotek dala jako předvoj v minulém článku, pravdou je, že ne všechny a to jsem moc dobře udělala. Zřejmě jsem otvírala tomu jaru až moc dveře, jinak si to vše nedovedu představit, vloudil se k nám nevítaný host - covid. Nejdříve ten zlosyn hupnul na manžela, pak se rozhodl navštívit také mě, ale dost už o covidu, nabízím fotoúlovky, které jsem pořídila koncem února včetně první fotografie se sněženkami. Níže je odkaz na blog Jarušky, kde se nasměrujete na další účastníky výzvy:                                                                                   https://duchjara1.blogspot.com/2022/02/vyzva-volani-jara-vse-o-vyzve-najdete.html
Pár kytiček z naší předzahrádky u domu
Pak už nic, jen covid a zavřené dveře ven, ale nakonec to nebylo k uzoufání, doma se na mě smály nádherné tulipány a ty patří přece k jaru.
Trochu jsem si s nimi pohrála...
Tulipánová společnost se líbila i kozlíkovi, určitě i mému andělu strážnému, jenž troubil znamení ústupu covidu dnem i nocí, tak doufám, že už pochopil nebude se vracet a nenavštíví ani nikoho z vás.

Všem vám přeji dny pohody, zdraví a dobrých zpráv.









32 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to pojednala! moc mě mrzí, že si vás covid našel, ať je líp. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,krásné jarní fotografie.Tulipány si kupuji domů teď skoro pořád.Akorát mám zrovna ve váze gerbery od manžela.
    Tak hlavně,že covid u vás proběhl asi v pohodě.
    Měj hezký večer a klidné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Marti to jsou moc krásné fotografie. Děkuji moc za účast ve výzvě, která mě moc potěšila. Hned přidávám odkaz do článku, ať se potěší i další čtenáři . Přeji Ti příjemné dny i když se nám počasí poněkud kazí, ale to nás přece nerozhází...Jaro, to astronomické - tedy rovnodennost, začíná až v neděli 20. 3. v 16,33 hod. a tak ho stále ještě můžeme volat. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hlavně ten covid dobře překonejte/zlikvidujte, ať je zdravíčko opět v normě, to přeji vám oběma.
    Pěkné záběry jarních květin, u mne vede kytice tulipánů. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, přeju hlavně hodně zdraví !!! Tulipány jsou krásné, taky si je kupuju a dostávám je. Nemůžu se jich nabažit.Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, přeji hodně zdraví a ať vás covid brzy opustí. ♥
    Kytice tulipánů je nádherná. Rovněž jarní kytičky. Jaro se kvapem blíží. To je fajn.☺

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, také u mne teď mají tulipány zasloužené místo, kupuji tak jednou za týden a vždycky potěší svými barvičkami.
    Doufám, že to nejhorší už máte za sebou a tu covidovou potvoru jste z baráku vyhnali. Přeji oběma zdraví a klidné dny, pá 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké tulipány i další kytičky.Přeji hodně zdraví a těším s en a další obrázky...

    OdpovědětVymazat
  9. Tulipány a pomalu se chystající se zahrádka k rozkvětu je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, nejvíce se mi líbí ty tulipány! Hlavně hodně zdraví, ať už vaši rodinu covid mine obloukem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, krásné jarní foto úlovky. Tak snad už je všem doma lépe.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Když přijde jaro,všechno bude lepší(aspoň si to myslím)
    Tobě i maželovi přeji klidný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní fotečky, tulipány miluji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tulipánků jsem měla na narozky hodně. Dostala jsem od dcery i syna. Já je mám moc ráda a když mi začnou kvést na zahradě, tak je kosím do vázy ve velkém. Proto jich taky mám všude dost a dost ;-)...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné obrázky. I já mám ve vázy tulipány. Momentálně tmavě červené.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to tutovka, jaro je tady! Astronomické i botanické. Když sluníčko aspoň prosvítá, hned je na světě veseleji. Ať to vydrží a zažene toho mrňousa covida!

    OdpovědětVymazat
  17. Doufám, že už je lépe a Ty budeš moci venku okukovat jaro.
    Klidné dny, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  18. Dál už ti přeji jen příjemné focení a čekání na jaro ☺

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji pevné zdraví! Obrázky mě potěšily :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  21. Maruško, hlavní je, že jste covid ustáli v pohodě a snad bez následků.🤔😊 I tak jsi pořídila bezva snímečky.👏
    Měj pohodové dníky a hlavně se opatruj.🌞🧡

    OdpovědětVymazat
  22. Fotečky jsou krásné. Jaro nás navnadilo a stáhlo se. Budeme si muset počkat. Doufám, že nebudete mít oba již žádné další potíže.♥

    OdpovědětVymazat
  23. Marti, snad už je ti mnohem lépe. Já zatím ty zkušenosti nemám, odoláváme i se synem. Ale je pravda, že jsme očkovaní. jaro jsi vystihla pěkně.

    OdpovědětVymazat
  24. U nás to po té chumelenici nevypadá na jaro ani trochu, snad sníh brzy sleze. A přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  25. Martí, snad už jsme nad covidem vyhráli. My doma jsme ho naštěstí nechytli a očkování to jistí. Tulipánky mají krásné barvičky, hned ten domov rozsvítí. Mějte se příjemně. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Marti, přeji pohodové Velikonoce :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  27. Marti, přeji krásné Velikonoce. Hodně zdravíčka tobě i celé rodině. Doufám, že je ti líp.

    OdpovědětVymazat
  28. Máš krásné tulipány. Při procházkách vidím, jak všechno nakvétá. Je to taková nádhera...

    OdpovědětVymazat
  29. Marti, přicházím Tě pozdravit a popřát Ti k narozeninám ☺ ♥. Přeji Ti hlavně zdraví, klidné a pohodové dny, hodně štěstí i rodinné pohody, aby se splnily všechny Tvé sny a přání. Hanka z našeho kraje. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko,moc děkuji za milé přání, potěšilo 🍀❤️🍀

      Vymazat
  30. Všem příznivcům mého blogu děkuji za komentáře a přeji vám všem ve zdraví prožité dny. Urcite se k blogování vrátím, ale momentálně nemám, uvažuji co napsat. Sílu, vůli a především elán? Kolem a kolem, je to vše v háji zeleném, to je nápad, chce to jen trochu toho opravdového slunečního jarního počasí a zajít si do háje zeleného. Tož nic není v háji 🥰

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Fukčárnko, tak držím palce, ať se brzy nálada zlepší a elán navrátí!
    Tulipány jsou nádherné...

    OdpovědětVymazat