sobota 25. července 2020

FOTO - POZDRAVY

Foto – pozdravy od rodiny z cest, to bude další téma, které se zde na mém blogu budou občas objevovat. Často vzpomínám na naši babi, co by řekla na všechny technické vymoženosti dneška, nyní myšleno „foto – pozdravy“, zřejmě by si řekla, že pohled v kastlíku, rozumějte v poštovní schránce, byl stejně lepší. Mě však vyhovují foto – pozdravy a co vám, jak to máte s pozdravy od přátel vy?

Dnešní foto – pozdrav je od nejstarší dcery Šárky, ani nemusím psát odkud.

Na hradě Kost jsem nikdy nebyla, ale nyní aspoň formou pozdravu od dcery. V dnešní době existují i virtuální prohlídky a tak se vlastně můžeme podívat do mnoha míst, aniž bychom vyjeli z domu. Vím, není to ono, ale dá se.

V záloze mám foto – pozdravy od mladší dcery a to květenu Orlických hor. Mějte pohodové dny prožité ve zdraví, já se tu na novém blogu ještě tak trochu plácám.

9 komentářů:

  1. Dnešní doba je rychlá, tak k tomu patří i rychlé pozdravy. Ale vzpomínám si, jak jsem vždycky čekala na dopisy ve schránce a o prázdninách u babičky na pošťačku, jestli mi někdo píše. To bylo dobrodružství ☺☺☺
    Vidím, že se dílo podařilo. Já už jsem také na nové adrese. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Mám foto-pozdravy ráda. Ten z Loktu je super. Jestli se podaří, tak se tam ještě letos také podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jsem byla asi před 20 lety. Před týdnem kousek odtud - Františkovy Lázně.

    OdpovědětVymazat
  4. Pozdrav poslaný e-mailem je rychlý a hlavně levný. Poslat dneska pohled je docela drahá záležitost a není jistý kdy a jestli vůbec ho pošta doručí.😔
    Přeji pěkný letní týden.🌞

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda foto-pozdravy, ale když mi teď už výjimečně přijde pohlednice, potěší mne to.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Do Lokte to máme za rohem.Já jsem staromilec.Mám ráda dopisy v mé schránce.A mívám jich dost.Teď aktuálně ne.Koronavirus mění všechno.Dopisy přichází i po dvou měsících...Dnes jsem dostala nádhernou pohlednici-fotku s vnukem Kubíkem.Je to nějaká nová služba České pošty.
    Přeji krásný podvečer :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Lokti jsem nebyla, mám to dosti daleko. Jinak je mi asi sympatičtější klasická pohlednice, jenže cena za pohled + poštovné dělá svoje, mnozí už neposílají ani vánoční pohledy. Ale na služby České pošty nemám důvod si stěžovat, spíše za doručování balíků je chválím, i v době covidové. ...
    Dneska však přicházím popřát k svátku - hlavně hodně zdraví, pohody a úspěchů - Martičko. Přeje Hanka

    OdpovědětVymazat