pondělí 29. května 2023

" HALÓ, ZDE POŠTA "

Zdravím vás přátelé mého blogu, rovněž tak náhodné návštěvníky a vnuka Daniela, díky kterému jsem opět v blogovém světě. Malý technicky zádrhel, pro technicky zdatné, pro mě samotnou obrovský a téměř pět měsíců pauza v blogování. Nicméně vaše blogy jsem navštěvovala, leč minimálně komentovala ☺. Témat a námětů mám v hlavě spousty, zrovna tak nahraných fotografíí, leč mnohé se mě podařilo vymazat jak by naše Jaruš řekla "špatným kviknutím" - rozumějte kliknutím na klávesu noťasu. O mobilu nemluvě, jak píši, technika a já, je občas hotová katastrofa. Nabíjet baterky pokud to počasí dovolí chodím s manželem do přírody, nejraději k vodě v době, kdy je tam co nejméně lidí, ideál my dva.
Být sami u rybníka kousek za městem, nebo u přehrady je balzám na nervy ...
Nedělní ptačí koncert neměl chybu ...


          
Mějte všichni pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví. Ještě snad jen dodám, že operace TEP kolenního kloubu se zdařila, pobyt v lázní velmi pozitivní. Měla jsem štěstí na výborného terapeuta a nyní čekám na termín operace druhého kolene.



 


26 komentářů:

  1. Teda, milá Fukčárinko, hodně jsi nám chyběla, ale že budeš mít nová kolena ti přeji, jen tu bolest okolo toho nikoli. Držím palce, ať je ti dobře. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,vítám tě zpátky a jak je znát máš velmi dobrou náladu.
    Fotografie jsou krásné,také se těším,jak budeme s manželem u vody sami dva...
    Kamarádka rovněž čeká na operaci kolen.Nezávidím,ale někdy není vyhnutí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,máš pravdu,někdy není vyhnutí a občas se nabalí další vážné onemocnění a pak jde Tep kolen do pozadí. Bolest po operaci není tak hrozná jak bolesti kolen před operaci , zvláště v klidu
      ,🍀

      Vymazat
  3. Marti, jsem ráda, že jsi zase tu !!! Hlavně ať Tě nic nebolí a máš se dobře. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, už jsem se bála, co je s tebou. Tak sláva, jsi zpět! Doufám, že už mezi námi budeš častěji. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také doufám, že se k blogování budu vracet častěji. Děkuji za návštěvu 🍀

      Vymazat
  5. Marti, vítej zpět. Mám to s tou relaxací u vody stejně. Tam je mi dobře, když se můžu zaposlouchat do zpěvu ptáků, šumění lesa a dívat se na hladinu, zvláště po ránu je tam krásně. Přeji ti krásné dny a ať už elektronika nezlobí...🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ,budu doufat s Tebou, že elektronika neselže., vše potřebné mám nyní v poznámkách 🥰 Příroda nás nabíjí,klid u rybníku zbožňují a vubec voda a příroda,k tomu hory v pozadí👍

      Vymazat
  6. Marti, já si říkala, že bys na blog zanevřela? Jsem ráda, že jsi zpátky,Krásné jarní dny.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko,vítám Tě🍀a přeji pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví.

      Vymazat
  7. Marti, jsem ráda, že jsi zpátky 😉 Na tvoji poštovní holínku nejde zapomenout, ta se mi fakt vryla do paměti. První fotka od rybníka je nádherná. Moc zdravím, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,mít chalupu tak si poštovní holinku pořídím.🥰Jen tak pro legraci,naše mladé nechci svymi nápady omezovat,ale na jejich vrátka na chatě by to byla bomba,😱,ale možná jen pro mě 🥰

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Jani,děkuji za návštěvu.Moc ráda chodím na Tvůj blog.🍀

      Vymazat
  9. Jsem ráda,že zase budu moct číst tvé články
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  10. Evicko,děkuji za návštěvu.Preji pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je dobře, že jsi zase tady. A je dobře, že máš z operace kolena dobrý pocit, že cítíš úlevu.
    Těším se na Tvoje příspěvky!
    Pěknou neděli a příjemné i další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za návštěvu a přeji pohodové dny prožité ve zdraví. ☺

      Vymazat
    2. Hani, odpovídající anonym jsem já ☺

      Vymazat
  12. Martí, vítám Tě u nás. To se stane, že se člověk odmlčí, já loni taky přišla asi po půlroční pauze. Zdraví je nejpřednější. My jsme taky rádi v přírodě sami, ale občas jsme rádi za lidi kolem, je to pak veselejší. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, vítám Tě zase do blogového světa a hlavně přeji, aby se "oprava" kolen povedla k plné spokojenosti a pak to roztočíš. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, oprava - to mě rozesmálo, údržba je také potřeba - ROTOPEDUJI KAŽDÝ DEN. ☺

      Vymazat