sobota 10. června 2023

"SETKÁNÍ SE SIMONOU"

 Dnešní den se mě vryje hodně do paměti, postarali se o to dvě osoby a podotýkám, že  obě mile. Jednak a to v prvé řadě náš vnuk Jakub a pak paní Simona. Neznáte někdo blogerku Simonu? Hodilo by se zřejmě z mé strany konečně napsat, co mě dnes mile vyvedlo z rovnováhy ☺

Trocha napětí, což byla pravda, ale cestu do Dolních Vítkovic jsme zvládli ...
Spousta lidí, spousta hrdinů a kolem samé budovy a technika všech složek uvedených na plakátu.
V oblasti Dolních Vítkovic jsme nebyli poprvé, je tam na co se dívat, co objevovat. Svět techniky, kulturní pořady, strýček google poradí každému, pokud budete mít zájem.
Na "DEN S HRDINY" jsme byli pozváni vnukem Jakubem. Nebudu zastírat, že jsem se neprsila a zároveň nepřemýšlela o tom, co takové nastávající "hrdiny" čeká. Na každý pád slavnostní složení slibu a pak krutá realita všedních dnů. Dnešní doba není nikterak lehká a lidé jsou i v civilním životě mnohdy nevyzpatatelní, nebezpečí číhá ze všech stran, rozdílů nevyjímaje.
 
Vše bylo slavnostní, doprovodná hudba PČR s Olomouce výtečná, zrovna tak péče rodiny o mě. 




Došlo i na mé oblíbené posezení s rodinou u kafíčka ve vestibuli Gongu.  Už jsem se po více jak hodinovém stání potřebovala zregenerovat.


Loučili jsme se s dětmi, po ujití pár kroků, najednou slyším Marto a to byla paní Simona. Pro mě sympatická paní, ale neznámá! Kam ji zařadit běželo mě hlavou, nic mě nenapovědělo ani Řepiště, pak jsem se přiznala paní Simoně, že nevím, kam ji zařadit. Jsi přece Marta, jsem a hned dodala, na blogu Fukčarinka. Stále zmatek, paní Simoně přišla rodina, mě čekal manžel a záhada "kdo je Simona" stále trvá ☺ Nicméně i bez rozluštění, to bylo milé setkání, že mě někdo poznal, nebo, že mu někoho připomínám?
Ať je to tak, či tak, možná se dozvím více. Všem vám přeji pohodové dny prožité ve zdraví









18 komentářů:

  1. Marti, napadlo mě, jestli to nebyla Simona, která psala blog, tuším U blondýny. S vnukem vám to na fotce sluší, pá 👍😉

    OdpovědětVymazat
  2. Napadlo mě totéž, co Evinku nade mnou, ale že by Simča jela do Vítkovic?
    Marti, hlavně, že jsi měla hezký den uprostřed své rodiny. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,to určitě ne,ale i tak byla paní milá, možná, že jsem někomu podobná 😱 Měla uniformu.

      Vymazat
  3. Marti, tak to jsi měla hezký den s vnukem a ještě s překvapením. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,opravdu to byl den s překvapením 🍀

      Vymazat
  4. Marti moc vám to s vnukem sluší. Také se mi stává, že se ke mně někdo hlásí a já nevím, kam ho zařadit...mnohdy jsou to bývali klienti, ale těch bylo hodně a hlavně i my se časem měníme a tak vždy také přemýšlím o koho vlastně jde a kam ho zařadit....hezkou neděli Marti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško,jak tak uvažuji, určitě si mě paní Simona s někým spletla. Ovšem ta shoda jména je až moc náhoda? Pátrání v mysli,ale nevím 😱

      Vymazat
  5. Tak už jsem si ji vygůglila: Blogerka Simona je:
    Simona, výživová poradkyně a autorka blogu „Stačí pochopit“, předává své cenné zkušenosti z oblasti zdravého životního stylu klientům, pro které je zároveň i obrovskou motivací. Sama totiž prošla proměnou, a ne ledajakou!
    Ve Vítkovicích byla od nás výprava, o které jsem měla článek ještě na starém blogu .cz, který mi fotografiemi doplnila kamarádka s manželem. To zrovna byly Vítkovice na to vybudovány, k čemu nyní slouží.
    Gratuluji k rodině, máš samé šikovné, potomky.♥
    My se jdeme dnes podívat do Kulturáku na vnučku Kornelku, která chodí na ZUŠ na balet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruzenko,blogerka Simona to nebyla 😱, možná se přihlásí ta pravá Simona 🥰
      Určitě jsi se s rodinou potěšila.🍀

      Vymazat
  6. Ahoj, nemáš na Simonu odkaz? Pokoušela jsem se blog najít, ale nešlo mi to.
    Jinak to byla velmi hezká slavnost, moc vám to tam sluší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,možná to byla pouze občasná návštěvnice mého blogu.

      Vymazat
  7. Zajímavé nečekané setkání. O koho jde, nevím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty,dodnes nevím ani já,pouze samé dohady 😱 Fukcarinka

      Vymazat
  8. V Dol. Vítkovicích se konají zajímavé akce, dobře, že jste tam zajeli. Nakonec vyšla i parádní fotka s vnukem, který je asi podobný na mamku.
    Simonu neznám. Měla by se Ti ozvat na blogu, když Tě tam poznala. 😀

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko,také spoléhám,že se Simona ozve sama a záhada bude vyřešena👍 Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
  10. Blogerka Blondýna se jmenuje Simona - ale tu bych v Ostravě nečekala :-)
    https://ublondyny.blogspot.com/

    nominek

    OdpovědětVymazat
  11. Nomi, víš, že jsem v mých úvahách myslela i na Tebe ☺ Blondýna Simona to nebyla a uniforma? To spíš bude zřejmě podobou a shodou jména☺

    OdpovědětVymazat