pátek 18. srpna 2023

" BABIČKA BUDE VĚDĚT "

 

Občas si prázdninové večery zpestříme posezením na balkóně a pozorujeme oblohu, hledáme v mracích obrazce zvířat, obličejů. Nedávné hledání přerušil blížící se létající balon, pravda, snímek trochu nakřivo, že by to způsobila sklenička šampíčka? Ne, kdepak, to jsem jen chtěla mít ten "nej" snímek ... ☺

Za chvilku mě přistál na mobilu pozdrav z cest od nejmladšího vnuka a snachy, neřekla kam jedou a k fotografii byla přiložena věta - "babička bude vědět"
Manžel tipoval Znojmo, možná ze šampíčka viděl dvojmo, ale já na první dobrou poznala Třebíč a "bingo", je to Třebíč.
Kolikrát jsem ty místa prošla za dob mého dospívání na prázdninách u nejstarší sestry, později se svou rodinou. Třebíč stojí za to navštívit ... Nesedíme doma byly jsme navštívit své přátele v Komorní Lhotce na chatě a obdivovali jejich upravenou kvetoucí zahradu ...
Jejich bio květiny - hnojivo - výluh z kopřiv je zázračné ...
To nemluvím o koutku se zeleninou, tu jsem nefotila.
Na horách bylo příjemně, nebylo tam takové úmorné vedro jako ve městě.
Seděli jsme ve stínu a kolem nás  tato nádhera ...
Když je venku abnormální hic jezdíme do lesa, kde je příjemný chládek, občas se rozdělíme na samostatné jednotky, ponorka hrozí občas i u nás ☺Manžel jede na kole a objede si své lesní trasy a já vezmu v potaz MHD a kamarádku a jedeme do "našeho lesa", kde se občas potkáváme se známými, kteří také zvolili odpočinek v lese, houbaře, pejskaře...
V lesoparku cestu lemují lavičky a ty to jistí, takže výlet na celý půl den a pak zastávka na pozdní oběd - přesun opět MHD. Nedá mě to, abych se zde nezmínila o dobrý a vstřícný počin města k dořešení výstupního ostrůvku v místě našeho bydliště. Nyní už tuto akci dokončují a nejen nám seniorům spadne velký balvan ze srdíčka. Ono skákat jak kaskadér rovnou na silnici u některých spojů, které končily na takzvané točně byl i pro mladší problém. Na posledním setkání předsedů klubů seniorů s primátorem, kde jsme řešili různé připomínky, má poslední se týkala právě toho  výstupního ostrůvku. Pamatuji na svá slova přímo k primátorovi, pochvala za dosavadní přestavby a stavby, město vzkvétá, budu upřímná pamatujete také na vybudování potřebného ostrůvku? Věřím, že pokud budete i dále ve funkci, bylo před volbami, že na nás nezapomenete, slovo chlapa - budu hledat finance a bum, je to!!! Tak vážení, kdo jste se na tom podíleli, smekám zde pomyslnně klobouk a velké díky, nejen panu primátorovi, který v naší čtvrti a ulici bydlel . Beru to jako poděkování za těch více jak 13 let předsedování v klubu seniorů, která není a nemůže být ani doceněna. Vymýšlení aktivit, zpestřování jejich volných chvil, kdy nejen já, ale celý tým jel na 100% a stejně se našli jedinci, kteří by to vše udělali jinak a lépe ☺ No, mají nyní příležitost a já jim budu držet palečky v pozadí a slibuji, nebudu brblat , na mou duši, na psí uši ☺
Na závěr trochu vtipu, naše lesní putování mělo ukončení jak už jsem zde podotkla pozdním obědem s pořádným půllitrem piva - nealko a přišla mě tato SMS
Řídit se pokyny nedoporučuji, ale nasmály jsme se, raději volte jako my procházku lesem a pak nealko pivo. Všem vám přeji pohodový víkend prožitý ve zdraví














13 komentářů:

  1. Vtipné a letní, moc jsi mne pobavila ..Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Jiřinko, to jsem ráda, že jsi se pobavila. ☺

      Vymazat
  2. Marti,ten nadpis mě pobavil,protože u nás zase platí "babička to zjistí",jsem na tom tedy hůře,nepředpokládají,že to vím.
    Moc hezké čtení i mě pobavilo.Také sedím často v lodžii a koukám na oblohu s kočkou si povídám,manžel raději hledí do televize.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Jitko, lepší zjistit, než zajistit, to by jsi měla honičku ☺

      Vymazat
  3. Marti, škoda, že nejste s Jitkou z Prahy, myslím, že bychom si výlety a procházky krásně užívaly a chlapi by doma klidně mohli čučet do bedny 😉 Na zahradě přátel bylo určitě krásně a hospodská hra mě fakt rozesmála. Měj se hezky, pá 😄😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to by byl nářez, věčně bychom byly v tahu a podrážky prošoupaný. Já bych určitě potřebovala to létací koště, to abych vám stačila ☺

      Vymazat
  4. Pěkné letní dny máš - máte. U nás zase je to otázce: babi, a jak to že to víš :-)). My jsme teď trochu naše špacírování s kamarádkami omezily, každá má svoje aktivity a taky jim vadí horko, takže v září zase vystartujeme.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Pobavila jsem se.Taky jsem měla období,kdy starší vnoučata volala. Byly to hlavně otázky-historické,zeměpisné a literární.Moc ráda jsem jim odpovídala a naparovala jsem se ☺☺☺☺☺
    Marti,přeji Tobě i rodině krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Fukčarinka - ☺ Evičko, děkuji za návštěvu. ☺

      Vymazat
    2. Lydie
      Tak to byl pěkný výlet - zahrada se mě moc líbila.

      Vymazat
  7. Tak u nás taky platí:Zeptej se babičky ☺
    Přeji krásné dny ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat