sobota 3. února 2024

" OPĚT TECHNICKÝ ANTITALENT "

Vážení, jeden špatný klik na klávesnici a jsem opět v háji, no budu za slušňáka, že jsem v sedince tu psát nebudu. Co se stalo, zrušila jsem si špatným klikem nahrávání fotografií z mobilu do počítače😅😩. Jednou za čas zaboduji, naše Jaruš by řekla to své - jé špatně sem kvikla, já se poslala do tramtárára. Děs běs, trvalo mě půl dne než jsem to na sebe práskla vnukovi a víc jak jeden den části rodině. Zrovna dnes, kdy u nás byl syn s rodinou a dcera na obědě, tak jsem se odhalila s nadějí, že mě poradí. Jo, poradili co už vím, strčit šňůru do dírky u mobilu a taky do počítače, ale to hlavní jak se přihlásit do počítače k nahrání fotografií, to ne. Mohla bych se přiznat našemu počítačovému mágovi, ale počkám raději na vnuka, tam to přiznání méně bolí. Mágovi jsem minule namluvila, že ten špatný klik co vykliknul důležitou funkci k fungování počítače provedl skřítek, no jó fakt skřítek asi!No ten co mě visí na stěně, ten z ateliéru od Vladimíra, no přece ten a ukázala jsem za sebe na stěnu, věřil, nevěřil, ale opravil ...

aj ten na té stěně čučel. To bylo děsně blbý a tak raději čekám na vnuka Daniela a prozatím si foto posílám do emailu jak mě dcera nakonec poradila, když to strčení šňůry do těch dírek nefungovalo. Když bude nejhůř mám tu pro mága další adepty, kteří by mohly být pachateli - kočka a pes, jak mohl skřítek, mohou i ti dva, když bude nejhůř...
Zvlášť ta kočka, ta je občas úplně u klávesnice a řekla bych, že je zachycena v pravý okamžik, mohla jako ztratit rovnováhu a už by byl klik, ale nemyslete si, mám ráda zvířata ...
Jó, doba je zlá a technika se mnou občas zacvičí, ale co, rozveselila mě dnes po ránu tato SMS...
Po splnění potřeb domácnosti jsem si zarotopedila a pak už jen vyhlížela rodinu. Vám všem přeji pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví ...

Tomu, kdo je potřebný, posílám mu aspoň malou "Kapičku štěstí"a kdyby něco, určitě máte doma taky nějaké ty skřítky k použití. Doporučuji, tvářit se věrohodně co nejvíc to jde ... ☺





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 komentářů:

  1. Tedy ty to máš, Marti, vymyšlené, nenech to na sobě, jasně.Já taky nevím, co a jak a nebýt hodných lidí, jsem přesně tam, co ty.Ale to nás nepoloží a zase budem za hvězdy, ne? Pa a opatruj se, KOČKO.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ještěže to mám na koho svézt. Pomocí nápovědy od strejdy google jsem kvikala tak dlouho až se podařilo. Jupí mám to, nahrávám zas foto do počítače, ÚÚÚÚF ☺

      Vymazat
  2. Fukčárinko neztrácej naději. Já říkám, že žádný mrak není na obloze věčně. Každý odpluje a je zase hezky. Taky nejsem na počítač odborník a taky nahrávám fotky přes email a funguje to tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Jiří, děkuji za podporu ☺

      Vymazat
  3. Marti, nevím, jaký používáš prohlížeč, ale provádí se synchronizace buď přes wifi nebo Bluetooth. Tak že pak se jen otevře ikona " fotky" a budeš je v počítači vidět. Také je v liště "můj telefon" a tam lze synchronizaci provést. Opět propojení může fungovat přes USB kabel nebo Bluetooth. Doufám, že se Ti to brzy podaří připojit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za radu, už nahrávám. Přidala jsem k té Tvé ještě informaci od strýčka google a ejhle klik a klik, nevím už kolik, srdíčko až v krku, to abych zase něco nevyoslila a podařilo se ♥

      Vymazat
  4. Marti, i já jsem v tomhle oboru opravdový neználek. Vím jen to, že co vyfotím na mobilu, to se mi objeví v notebooku i na tabletu. Že by také nějaký skřítek? Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jak s tím neklikáš, neodhlasuješ, tak funguje. Já zamítla nahráváví fotek - přenos a klikla jen nabíjet a bylo vymalováno. Předně jsem znovu přihlašovala mobil a pak už podle návodu os strejdy google. ☺

      Vymazat
  5. Fukčarinka - Alenko, vítám Tě ♥ Vnuk (nejstarší), měl se mnou trpělivost do puberty, pak už koulel očima, ale byl stále trpělivý. Hned jsem mu volala dnes, že se mě podařilo vše napravit, tak měl radost. ☺ Tu větu taky znám ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se toho stává,jsem technický antitalent,co se týče PC a mobilu a hlavně mě to nebaví.Dnes jsme koupili novou televizi a neumíme zapojit.Prý přes mobil.Celá rodina radí přes ten mobil a nechápe ani manžel.Tak se zítra staví syn.Ještě,že je máme
    Marti,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, doufám, že už je televize zapojená ☺, nedávno s tím manžel také zápasil. Dnešní elektrotechnika to je věc ☻☺

      Vymazat
  7. Taky se mi něco takového sem tam stane. Ale já zkouším a zkouším. Když to nepomůže, tak přijde taky na řadu prostřední vnučka. Ovšem její rady jsou velice rychlé . Na moje- pomaleji - slyším ,,babi, to zvládneš !" :-).
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Hanko, nakonec jsem to zvládla pomocí rad strýce google. Trnula jsem ať něco nevymastím. ☺

      Vymazat
  8. Myslím, že něco se občas přihodí i tomu, kdo si s tím poradí. Někdy čeká nějaká nástraha, takže není na škodu se zeptat. A vnuk? Aspoň se na vás přijde podívat. Hlavně, aby to fungovalo. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Hanko, kdyby byl vnuk jak se říká za komínem, to by nebyl problém, ale z Prahy je to odskočení na delší dobu. Nakonec s nápovědí strejdy google jsem si poradila a vše napravila. Hned jsem vnukovi volala a měl stejnou radost jako já ☺

      Vymazat
  9. Musela jsem se zasmát.Taky čekávám na vnuka,aby se jen tak podíval na počítač.Vždy už ví,že mám problém...
    Přeji všem krásné a klidny Eva H.

    OdpovědětVymazat