úterý 13. února 2024

" VČERA,DNES A ZÍTRA"

Kdepak, nebude to o filmu, který si určitě vybavíte v mysly, pokud ne, tak aspoň vám jej připomenou jména hlavních představitelů - Sophie Lorenová a Marcello Mastroianni. Tak co, vzpomínáte na živočišnou Neapolitánku, která se brání vězení těhotenstvím, další role v tomto filmu Lorenové byla povětrnná ženština a ta třetí, to už tipuji - nóbl panička??? Podstatné je, že v těch rolích sekundoval Marcello..., máte také Marcella, který vás uchlácholí, zvedne vám náladu a je vám pak fajně, jak my zde občas vyjádříme pocit spokojenosti. Jó, který z vás myslí na to, na co já zrovna nemyslím, tak jej zklamu, můj Marcello je vážení zde. Konečně mám "svůj" rotoped - "mercedes", oproti původnímu od sousedky starému, ale v nouzi VELMI DOBRÉMU POMOCNÍKOVI při mé rekonvalescenci. Ten můj byl na dlouhý čas uložen u přátel ve sklepením fitku. Zde na fotografii, toť fitko mé...

Starý, ale dobrý, naše babi by řekla, ne vše staré je špatné a měla pravdu "předsedo" 😘měla...
Šlapu každý den s minimální zátěží, tak jak to fyzioterapeut v lázních doporučil. Zjistila jsem, že mě to každodenní šlapání přináší dobrý pocit a úlevu. Tak například včera, kdy byla na oběd zelňačka a v troubě pečené koblihy, má rychlost se pohybovala mezi 13 - 16,6 km/h, místy až 22 km/h, ale to bylo moc ...

Kilometry naskakovaly...

a minuty rovněž. Musím se však přiznat, že jsem vyšlápávala zlost nad nedopečeným závinem ...😓
Aj ta krajta, koblihy jako obláček nadýchané,

zato závin na oko jo, ale po rozříznutí hrůza ...
Ani slepice z blízkého rodinného domku tomu moc nedaly...
Marcello mě zachránil, zlost a zklamání jsem vyšlapala a dnes pozitivní výlet do "města" MHD rovněž...
Doufám, že mě elán neopustí a bude více pozitiva než negativa ...
Když tak koukám kolem a kolem, naslouchám a čtu, tak si říkám, že všeho moc škodí a nevím zda ten čaj, pro který jsem si jela bude stačit. Pokud ne, tak doufám, že už bude brzo jaro a z jarem snad i vyrazí rozum a nám nezbývá než si to vše přát.

Mějte pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví, občas si pouštím při šlapání na rotopedu píseň Memento mori od Olgy Lounové (viz.,zdroj) ... tam je vše ,co jsem chtěla dnes v závěru napsat ...










18 komentářů:

  1. Marti, tak já si chodím tu "zlost" vybíjet vycházkou do přírody, pokud to ovšem počasí dovolí..Ty máš výhodu že můžeš šlapat ať je venku jakékoliv počasí. Tak ať dlouho a dobře slouží. Přeji Ti krásné dny ve zdraví. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka - Jaruško, máš pravdu šlapat můžu za každého počasí. ☺

      Vymazat
  2. Marti, rotoped pro zdraví a na vylití zlosti, skvělá kombinace, ten určitě užiješ 😂 Moc děkuji za tu písničku Olgy Lounové, neznám jí, ale je nádherná, slova i melodie, díky 😘😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukvarinka - Evičko, Memento mori si zpívám nejen při šlapání.♥

      Vymazat
  3. Marti, hezké je, že při šlapání můžeš sledovat dění venku.Dnes jsem vařila zelňačku a švestkové tvar.knedlíky. Pochvala přišla vzápětí.
    Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka - Jiřinko, zpívám si zpívám, koukám z okna a ono to šlape samo ☺

      Vymazat
  4. Marti,parádní příspěvek s humorem tobě vlastním.Rotoped je na klouby skvělá věc.A nejen na ně.Moje sestra má velké deprese a už to zvládá bez léků a když na ni přijde ta blbá chvíle jde na rotoped a šlape.Já mám běžící pás Milánka a šlapu a šlapu,co jinak,když venku pořád prší.Tak šlapání zdar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka - Jitko, já to beru na rotopedu z jedné vody na čisto☺ No jo, my se nedáme, my si poradíme♥

      Vymazat
  5. Nejprve si zašlapat, pak se dobře napapat. Máš to s pohledem z okna, jako bys jezdila venku. Super.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám rotoped a občas si na něm šlápnu. Ale byly doby, kdy víc.
    Jsem nějaká líná. Já se víc těším až sednu na kolo.
    Nevím, jestli jsem štrůdl někdy nedopekla, ale občas jablka lehce přislazuji a já je přisolila- stačilo lehce a byť byl štrůdlík upečený dokonale, šel do odpadků.
    Měj se a užívej si své minitělocvičny!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka - Hanko, namísto cukru dala kamarádka do těsta na 6 nohavic štrůdlu sůl, to je pak děs - běs. Hlavně, že nás nekleplo ☺

      Vymazat
  7. Fukčárinko neklesej na mysli. Brzy bude jaro a bude zase líp. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka - Jirko, dnes bylo u nás fest jarně. ☺

      Vymazat
  8. Rotoped-skvělá věc.Zlepší kondici i náladu,jen tak dál.Brzy přijde jaro a pak se bude šlapat v přírodě.Tak přeji ať se kondička zlepší..🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, dnes jsme šlapali po svých kolem přehrady, bylo nádherně. ☺

      Vymazat
  9. Já jsem si opakovaně prohlížela dvě věci - jednak to umístění rotopedu, to se mi zdá hodně dobré, hlavně u okna a zdá se, že je tam i trochu "soukromí". Pak ten závin, no vypadá dobře, ale chápu, že to naštve, ale víš co: Kdyby nás nepotkaly horší věci, to by bylo ještě dobré. Ale vidíš, vznikl z toho článek, který se povedl a má úspěch, takže "všechno zlé je pro něco dobré". 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Fukcarinka - Hanko, jsem ráda za trochu soukromí a to okno. Kdo se vrací z venku domů, tak se občas zastaví na kus řeči. Dokonce se dvě sousedky přihlásily, zda by mohly si také občas jít zarotopedit. Prozatím neměly čas a hlavně nemají prý výdrž. ☺

    OdpovědětVymazat