pondělí 24. července 2023

" KOUSEK ZA MĚSTEM"

Naše dnešní krátké výletování bylo kousek za město, malý průzkum okolí, chvilku pobyt v lese, odkud nemám pražádné fotografie. Teda pár by jich bylo, ale neprošly mým podvečerním sítem. Testuji kam až dojdem a hlavně manžela co mu zdraví a nervy dovolí. Pokud jsme v přírodě, tak to jde, ale realita kolem jej vytáčí, na maximum, ani se mu nedivím při pomyšlení co čeká naše děti a vnuky. Nejlepší na tom je, že Ti jsou "v poho "možná zdání klame, ale nechtějí nám přidělávat starosti. Naše  narozeninové sobotní setkání s rodinou syna se vydařilo, počasí nám přálo a nálada všech optimální a tak co si víc přát.
Fotografie ze setkání nemám, nikdo se nechtěl fotit a už vůbec ne na blog, vnuk prohlásil, že přijde v úterý na oběd a tak jej zase uvidíme ☺, no omlouvá jej jeho  třináct let ☺ Zato jsem pořídila hodně fotografií z dnešních toulek. Z lesa jsme se chtěli přesunout  do zámeckého parku, ale začalo poprchávat a tak jsme zamířili domů. Zázraky se dějí a po pár metrech pršet přestalo a tak jsem navrhla, že by nebylo špatné zastavit se v části Suché v dětském areálu, kde určitě pršet nebude a kdyby, bude nás jistit altánek ...
Vůbec nebylo potřeba altánku, v areálu si užijí nejen děti na různých atrakcích, ale i dospělý. Pro ně jsou tam posilovací stroje, manžel jich pár vyzkoušel pod slibem, že nebude své tělo příliš zatěžovat, nedávno dobral antibiotika. Já jsem se kochala pohledem na vzdálené Beskydy a pak jsem fotila.
Byli  jsme tam v čase obědů a tak jsme měli areál sami pro sebe, později tam přišla maminka s dvěma dětmi, v blízké MŠ byl podezřelý klid, zřejmě mají dovolenou.Vzpomínáte na časy,kdy byly vaše děti malé a zrovna v té vaší MŠ byl čas dovolených? Náhradní MŠ jen pro ty nejnutnější případy, to bylo radosti, když vypomohli příbuzní.
Některé děti nesly těžce náhradní MŠ, byla to pro ně změna, nové paní učitelky, nové děti. Občas se také stalo, že si naopak novou MŠ oblíbily a pak žádaly své rodiče ať mohou i dál navštěvovat tu novou školku, že do té staré už chodit nechtějí. To byla pro personál velká pochvala, zvláště u těch počátečních uplakánků přímo výhra.
Kde ty doby jsou, naše děti i ty školní už hodně vyrostly, občas je potkávám, spíše než děti si mě pamatují jejich rodiče, pár vyjímek se najde a to pak vzpomínáme. ☺
Tak ještě pár snímků tu mám a vzpomínek také, ale ty už si nechám na někdy příště ...
Mějte všichni pohodové dny prožité ve zdraví









20 komentářů:

  1. Marti,prošli jste hezká místa.Se mnou manžel na procházky nechce chodit,tak ještě,že mám v sídlišti kamarádky a nedaleko sestru.
    S focením je to u nás stejné.Minulý týden s námi byly vnučky na výletě,sice se fotit nechaly,ale musela jsem slíbit,že nebudou na blogu.Kdysi ta nejmladší chtěla být vždy na blogu.Když jsme byli na výletě s vnukem,tomu to bylo jedno.Tak jsem asi jednu fotografii na blog dala.Marti měj hezké dny také hlavně ve zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji za návštěvu, přeji Ti pohodové procházky.☺

      Vymazat
  2. Marti, také s tím mým chlapem toho už moc nenachodíme, ale tak to prostě je. Po Praze chodím sama nebo s kamarádkou, na chatě do lesa jdu také sama. Už se nebojím, kdo by co chtěl po staré bábě 😀 Příští týden plánujeme se sestřenicí projít místa našeho dětství a mládí. My tam jezdíme na chatu, ona se tam přestěhovala z Prahy natrvalo. Měj se hezky, momentálně nám tady prší 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,přijela k nám do Beskyd na dovolenou neteř, tak jsme s dcerou jely na výlet, hned jsem na holčičím setkání pookřála. ☺ Měj pohodové dny. ♥

      Vymazat
  3. Marti, měli jste hezkou procházku. Jo, časy, kdy byly vysekané i příkopy podél cest a tráva v této době už bývala dáno všude posekaná a sklizená. Jinak já osobně rodinné fotografie zásadně nezveřejňuji, tak že s Tebou souhlasím. Je potřeba si chránit svoje soukromí. Přeji Tobě i Tvojí rodině krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě Ti přeji všechno nejlepší k svátku, hlavně hodně zdraví, štěstí, spokojenosti a pohody. Měj se moc krásně.

      Vymazat
    2. Jaruško, děkuji za návštěvu a přání k svátku, potěšilo. ♥☺

      Vymazat
  4. Marti,ráda jsem se s Tebou prošla.Už toho moc nenachodím.
    Přeji Ti všechno nejlepší k zítřejšímu svátku ☺☺☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, jsme na tom stejně, tedy skoro, my přece jenom občas ven vyrazíme. Měj pohodové dny. ♥Děkuji za přání, potěšilo. ☺

      Vymazat
  5. Prošli jste se hezky, každá vycházka dobrá ! Já tedy většinou chodím sama nebo s kamarádkami. Manželovi se nechce. On dopoledne chodí venčit fenu Molinu od syna a tak říká, že mu to stačí :-).
    Hezkou neděli, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, máš to dobré, já bych kamarádky omezovala a tak se vždy sejdeme na kafíčku ☺.

      Vymazat
  6. na druhý blog se dostaneš pod adresou.http://mirkyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, chození po venku je lék. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, mírně opožděně přeji vše nejlepší k svátku. Jinak Suchou znám - Dolní, Prostřední a nejvíce Horní S. - tam bydlí moje kamarádka, tak tam občas zajedeme. Je to "kousek" od Pašůvky, ale to, co oni nazývají kouskem, je pro nás z města "dost daleko". Se zveřejněním určitých fotek souhlasím.
    Přeji klid a pohodu a hlavně - zdraví vám oběma. 🍀 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinla- děkuji za přání. Doufám,že se už vypršelo a my se opět vydáme kousek za město🥰

      Vymazat
  9. Když kamarádka viděla, jak jsem utrápená, vzala mě na výlet, jenže ono se rozpršelo a pak lilo celý den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinka Renatko, velká škoda, že větru,slunci a dešti neporušíme🥰. To by to vypadalo🙈

      Vymazat
  10. Pěkná procházka, Marti. Přeji hezké a teplejší dny, než jsou nyní.

    OdpovědětVymazat