úterý 29. srpna 2023

" FOTOGRAFICKÁ VÝZVA - DO MRAKŮ POPRVÉ"

 

Nedávno mě zaujala výzva na blogu u Stáni s názvem "Do mraků" a tak jsem se přihlásila. Ráda pozoruji mraky na obloze, přiznám se však, nelehla bych si do trávy ani nesedla, to není pro mě.  U přehrady  nebo na horách lavička, vždy se nějaká najde a pak posezení na balkóně, to je to pravé ořechové stanoviště na pozorování mraků na obloze. Více o výzvě se dočtete u Stáni, pokud rádi pozorujete mraky a fotíte, byť třeba jen mobilem jako já neváhejte... https://veverkoviny.blogspot.com/2023/08/do-mraku-vyzva.html   Momentálně je u nás taková nijaká obloha, po dešti a bouřkách, viditelnost mraků pražádná - šedavost, nevýraznost, něco málo fotografií mám v archívu. Jsou z letošního léta ...

Foto z 15. července v zámeckém parku v Šenově - vidím v mráčku část obličeje rozlítané copaté holky ☺, kouká jedním okem a dokonce mává, zřejmě letí na obláčku.
Červen 26. 6. park Boženy Němcové Karviná - zaujaly mě mraky na vodní hladině, vidíte líbající se pejsky? Vím, stůl tam neměl být ☻ oříznout, znamenalo by ztratit pointu fotografie ...
Poslední fotografie pořízená 31.7. cestou na dovolenou za jízdy přes okno. Zpětně, když se nyní dívám na fotografii, napadá mě otázka, kterou jsem často kladla jako dítě v duchu sama sobě - stačilo by vylézt na ten kopec a dotknout se obláčků ☺ Nestačilo, dnes to vím a zdravím všechny, kdo jste doputovali až sem. Doufám, že se obloha v příštích dnech pochlapí a mraky pro naše oči budou ty nej ...



 

18 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Marti. Líbí se mi i.povidani k nim. Krása, která upoutá. Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ráda k tobě na blog chodím, ty tam máš plno krásných fotografií. ☺

      Vymazat
  2. Marti,nafotila jsi krásné mráčky.Já zatím čekám,zda se šedá obloha protrhá.Nejdřív jasno,teď šedivo.Mraky na vodní hladině vždy zaujmou.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Prima fotky. Nebe to prostě umí. Jen tyto dny si to nechává pro sebe.
    Nebe je lehce šedé - jednolité.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u nás nebylo jinak, ale kdo si počká, ten se dočká ☺

      Vymazat
  4. Moc pěkné! Když jsou "divoké" mraky, to se hned fotí dobře. Líp než když je ÚŠO (úplně šedá obloha) .)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedlo se Ti nafotit zajímavé záběry, líbí se mi výklad té fantazie k tomu.
    Přeji počasí takové, jaké máš na fotografiích. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, počasí si s námi zahrává, ale jak píši v jednom komentáři, kdo si počká, ten se dočká. ☺

      Vymazat
  6. Moc ráda taky sleduji mraky.Fantazie zapracuje a hned jsou okolo různá zvířátka.
    Přeji krásný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky. Taée jsem fotila oblohu a o výzvě jsem ani nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za účast ve výzvě. Nejvíc se mi líbí ta prostřední - mám ráda, když se mraky zrcadlí ve vodě.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, ráda jsem se podívala!
    Přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat