pondělí 11. září 2023

" RELAX NA ZAHRADĚ "

 

Léto pomalu končí a my ještě nebyli u syna na zahradě, to jsem slyšela přes prázdniny skoro každý den . Buď pršelo, nebo se to zrovna nehodilo až nám jednoho dne poslala dcera video ze čtvrtka 31. 7 - návštěvníci ...
To už bylo první varování, neotálet a udělat si relax na zahradě dokud počasí přeje. Pár dní nic moc, pak se vyčasilo a dnes mohu napsat, splněno.
Nic neřešit, starosti odhodit a relaxovat ... 
Úplně jsem nevypla, ale šlo to, v pravé poledne jsem přepla myšlenky na pozitivní vlnu a byla tak v duchu přítomna pár kilometrů dál s bratrem a držela palce i pěsti a doufala v dobré a pozitivní výsledky.
Pomáhalo i luštění křížovek, čtení příběhů ze života, povídání a uklidňující šumění listů ořešáku nad hlavou. Mimochodem, nevím jak kde, ale u nás jsem nenašla ani jeden ořech, od souseda spadlo na zem na konci zahrady pár liskáčů, v žádném nebyly šaty, nebo boty pro Popelku. Už vůbec ne, ani to zdraví jak bych si pro mnohé přála. Nevím, kdo z vás chodil na blog Lišky- /https://liska.blokuje.cz/ - od včera Lišce mávám na obláček. Ráda jsem k ní chodila, byla tak pozitivní a plná elánu, najednou se odmlčela ...
Určitě má ten "nej obláček", parádně měkoučkej, který ji po tom nebeským světě unáší ... Ať nekončím dnešní příspěvek až moc smutně, dám tu ještě foto s mým nočním nedávným návštěvníkem, kterého neodradilo ani páté patro. Hupsnul ke mě do pokoje v polovině srpna rovnou po půlnoci a považte nestyda, hned do lůžka. Brrrr, fujky, polekal mě parádně, jen jsem rozsvítila byl naproti na Lopatkovci, ani za nic nechtěl do temné noci ...
Všem vám přeji pohodové dny prožité v přiměřeném zdraví











22 komentářů:

  1. Martičko, to je dobře, žes to vše vypsala a člověk, na kterého někdo rád vzpomíná, žije vlastně dál. Měj se moc hezky a nebuď smutná.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc zdravím a těším se na Tvé fotoreportáže z výletů. ♥

      Vymazat
  2. Marti, to léto tak rychle přeletělo, docela škoda, ještě zbývá pár dní, ale je dobré nesedět doma, pokud je možnost a jít mezi lidi. K Lišce jsem nechodila, nahlédla jsem na pár příspěvků, ale asi byla nemocná, takový můj dojem. Pokud je někdo, kdo může vzpomínat, je to dobře. My takhle vzpomínáme na bratra mého přítele, měl nás navštívit a den předtím se "to" stalo. Těžko pochopit...
    Přeji klidné a prosluněné dny letošního léta. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - Hanko, Liška byla nemocná a statečně s nemocí bojovala. Vím jaké to je, byla jsem na tom obdobně, prozatím jsem boj vyhrála. U vás to byla opravdu situace nepochopitelná, těšíte se na setkání a nakonec je z toho smutné rozloučení.
      Hanko, přeji pohodové dny ☺

      Vymazat
  3. Marti, to je nádhera. K nám také přilétají na budku sýkorky, brhlíci, hýlové, holubi hřivnáči i hrdličky. Je pořád co pozorovat a fotit. Občas se objeví pěnkava a pěnice slavíková. Máme tu ptactva dost druhů a to je dobře. Přeji Ti krásné poslední letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dcera má výhodu, že pod jejím balkonem již další není a tak sype ptáčkům. Ti se se svými zobáčky hlásili letos velmi brzo ☺Nás sousedi pod námi požádali ať budku odstraníme, možná letos vymyslíme jiné umístění. ☺

      Vymazat
  4. Marti,je dobře,když má člověk kam jít,když je mu smutno.A pro nás,co žijeme v paneláku dvojnásob.Také jsme často u dětí nebo našich sourozence na zahradě,Posedíme,popovídáme a je hned lépe.Je třeba užít každý den.
    Té paní je mi líto.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, my máme naštěstí ještě blíž než zahradu lesopark, zámecký park a pak lesy všeobecně. Dříve se našemu městu říkalo město mladých a zeleně. Dnes město zeleně plné laviček v parcích, no v lese klády a pařezy a pak hodně seniorů ☺, ale také sportovců. Jsou tam zóny k protažení těla a tak plno mladých a středního věku je tam také k vidění. Když ne zahrada les apark je v blízkosti- MHD a kamarádka vše jistí jak se manželovi nechce. ☺

      Vymazat
  5. Je dobře když si člověk udělá čas na určitý relax. A když je to na pěkném místě, tak je to jen a jen dobře. Mám taky ráda chvíle na zahradě, kdy si sednu pod pergolu a nechám myšlenky jen tak plynout.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myšlenky plynou, pozoruji mráčky na obloze a je nám fajn. Často takto vypnu i při posezení na balkoně ☺Občas mě vyruší manželovo láteření nad nepochopitelným vyjádřením některých moudrých hlav na internetu. To obvykle říkám, vem si raději knížku, nebo křížovku ☻ ☺

      Vymazat
  6. Marti, když má člověk zrovna ne pozitivní myšlenky, těžko se od nich dokáže odpoutat, ale setkání s přáteli pomáhá určitě. Blogerku Lišku neznám, ale i tak je mi to moc líto. Přeji, pokud možno, přepnout na veselejší myšlenky a užívej si zatím letního počasí. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, už se k nám včera večer přihnala bouřka, dnes jsem četla, kde všude řádila a jaké škody napáchala. Buď je nesnesitelné vedro, což u nás včera bylo, nebo pohroma. No těch je i všude kolem i bez bouřek. Evi i přesto mějme díky přepnutí se aspoň mini pozitiva ♥

      Vymazat
    2. Kitty,už mám přepnuto🥰, postarali se o to předoperační vyšetření a hlavně brzký termín operace 👍

      Vymazat
  7. Marti cítím to jako dámy přede mnou, moc pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a přeji zvláště tvé rodině pozitivní zprávy. ♥

      Vymazat
    2. Lenko, nečekaně brzký termín operace mě neuvěřitelně nakopl. ☺

      Vymazat
  8. Každá návštěva u blízkých je příjemná a člověka obohatí o zážitky třeba jen lidské blízkosti. K Lišce jsem teď zašla, lituji ji, ale jak píšeš, už je jí na obláčku dobře. Přeji milý podzim s dobrými zprávami o zdraví od všech tvých blízkých i čtenářů. Ráda tě vidím a čtu tvoje komentáře všude, plné optimismu .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty,už mám prepnuto, postarali se o to předoperační vyšetření a hlavně brzký termín operace 🥰

      Vymazat
  9. Cítím vše také tak jak bylo řečeno přede mnou.Občas se vyskytnou ne zcela pozitivní myšlenky,ale je třeba je překonat,jít do přírody,nebo setkání s přáteli,rodinou,přeji vše jen dobré....

    OdpovědětVymazat
  10. Evičko,děkuji za povzbuzení 🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Takový relax bych brala taky, krásné místo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinka - na relax je zahrada ideál.

      Vymazat