pondělí 18. března 2024

" PRVNÍCH 100 KM ...

Podávám hlášení , mám za sebou prvních 100 km na rotopedu, mám našlapáno určitě více, bohužel na tom stařičké rotopedu nebylo počítadlo, ale díky za něj paní sousedce. Zplnilo svůj účel po mém návratu z nemocnice, po výměně obou kolenních kloubů tzv. TEP a později z lázní.
Od 12. 2., kdy mě konečně převezl manžel za pomocí přátel můj, také léta pamatující rotoped a zprovoznil záznamy si km počítám.

Nedávno jsem se dopočítal první 100 a nyní už mám našlapáno 18. 3. neuvěřitelných 118 km 😀
Pokud jdeme ven na delší procházku, většinou nešlapu, nebo jen krátce, podle únavy a zátěže, jak říkala naše babi, nic se nemá přehánět. V sobotu jsme vyřešili hřbitov krátkým zastavením a protože bylo docela pěkné počasí udělat si krátky výlet do přírody se doslova nabízelo .
Zlatý déšť vybízel přímo k focení a rozkvetlé stromy a keře v zahradách zrovna tak ...

V neděli jsem opět šlápla do pedálu a při písníčce pěkně letité to šlo úplně samo a jaká to byla? Hádejte, nebo nápověda ... na půdě leží ... vynález století. Nezapomenutelný hlas Jiřího Shelingra (ze zdroje) ...
Dnes jsem si jako obvykle před šlapáním uvařila bylinkový čaj - z rozkvetlé zahrady a šla si zašlapat ...
Vždy pěkně poctivý půllitr, ale bez koláče, ten jsem vytáhla z mrazničky k odpolední kávě. Velikonoční dekorace přijde na řadu až nám poporoste osení co jsme zaseli. To mě připomělo dnešní úsměvné předání zbytku osení známé. Poslala jsem je a hned telefon, proč to zrní, to je osení, zrní bych ti neposlala. Aha, ale je to zrní, no osení, přece na Velikonoce. Zrní je pro slepice, my máme osení, chvilka ticha a pak smích 😍a pak hned aha, no jo. Tak díky, budeme mít zelené na Velikonoce. Doufám také, že budou "zelené a ne bílé" jako 31. 3. 2013... tak snad nééééé😏
Nebojte, nestraším, ani nemám skleněnou kouličk, snímek nahoře v15.00 , dole 8.15 hodin
Na každý pád všem kdo nahlédl přeji pohodový týden ve zdraví prožitý a když už nic, tak na mou duši aspoň slunce v duši







  










 



18 komentářů:

  1. Marti, pěkný přehled, ať ti to šlape. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, máš můj velký obdiv, za tvou vůli a vytrvalost. Držím pěstičky, ať ti to stále vydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti ty to šlapeš na rotopedu s proložíš to procházkou. Já to chodím pěšky. Každý měsíc 100 a více km i když většinou po okolí města a od splnění cíle mě může zastavit jen velice špatně počasí nebo nemoc.Tak ať se daří...hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, vím, Tvé většinou ranní procházky aspoń dříve tomu tak bylo. Přeji více času a příznivé počasí.♥

      Vymazat
  4. Marti,gratuluji šlapeš pěkně.Já vím,že ono to není jenom tak.Také nemám na běžícím pásu km a tak buď si dám do kapsy mobil a nebo navléknu chytré hodinky.U nás často prší v poslední době a tak honím km raději doma a potom chci být hlavně štíhlá a pohyblivá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ono sledovat ty km více motivuje, z počátku na té staré mašince jsem sledovala čas a měla radost z každé minuty navíc Tak ať nám to šlape. ☺

      Vymazat
  5. Marti, tak už máš za sebou sto jarních kilometrů, jsi dobrá. Velikonoce už jsou za dveřmi, také si vzpomínám na některé hodně zasněžené. Mám fotku, když moje malá dcera stojí u sněhuláka s velikonoční výslužkou, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, máš můj hluboký obdiv za našlapané kilometry.👍👍👍
    Fotky rozkvetlé přírody vypadají optimisticky, na rozdíl od těch z roku 2013. U nás už dvě rána bylo pod nulou, dnes -4°C. Kytky a ovocné stromy dostávají zabrat.
    Jednou jsem na velikonoce přijela do rodného Rumburka v lodičkách. V Praze jaro, sněžit začalo už cestou. Nebýt půjčených bot od maminky, asi bych byla odkázaná být celé velikonoce zalezlá v domě.
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dešti a větru neporučíme a tak nám nezbývá, než vše s pokorou přijmout. Jak Tě znám, nudit se stejně tak, či tak nebudeš. ☺

      Vymazat
  7. Gratuluji k první stovce. To chce nějakou odměnu. Pro větší motivaci bys mohla na mapě přibližně vyznačit, kam jsi dojela. Byla bys překvapená, kam by ta trasa vedla. 😉 Připomenutí J. Schelingera je vítané stejně jako srovnávací fotky s tím sněhem.
    Ať se daří a "jedeme dál!" 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, když hlásím ujeté km, tak mě manžel hned směruje, kam bych mohla dojet ve skutečnosti ☺ Z mapou už mě to také napadlo, ale i tak děkuji a šlapu dál ...☺

      Vymazat
  8. Poctivě šlapeš Marti,ale je to ku Tvému prospěchu,tak ať nožky běhají jako za mlada.A ty Velikonoce ať jsou opravdu zelené a ne bílé.Opatruj se.🌞🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Evičko, šlapu jak šlapat mě čas dovolí a hlavně klouby ☺ Přeji pohodové dny. ♥

      Vymazat
  9. Jsi dobrá ! Rotoped máme taky, ale to prvotní nadšení, když jsem ho dostala od synů pod stromeček před nějakým tím rokem, už nějak opadlo. Já raději šlapu na kole venku - i když letos jsem ještě kolo nevytáhla. Na rotoped si sednu jen tak občas :-).
    Teď zatím do přírody chodím na malé výšlapy s kamarádkami.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vím, že samochvála smrdí ☺, ale jsem fakt dobrá, víš jak se mě kolikrát nechce ☺ ☺ ☺ Ven na kolo si už neodvažuji, to raději dvojkou pěkně po svých, třeba jen kousek a lavička a pak zase kus a lavička, kousek, no střídačka. Někdo střídá dědky a já zas lavičkůůůůů s chůzí ☺ ☺ ☺

      Vymazat