pondělí 29. dubna 2024

" HALÓ POŠTA - POSLEDNÍ PŘÍPRAVY"


 Radou starších mých přítelkyň , byla jsem vyzvána ať se dám konečně do formy!!! Milé zlaté  čarodějnice začaly mě zasílat poštou ranní tato obrázková psaní, že prý vůbec nespolupracuji a snad na kavalci se vyvaluji. Blíží se onen den, kdy prý spolu vzlétnem ...
Ve známost zde tedy dávám, že už se chystám velice a bude nás pěkná směsice ...
Zda mě koště unese, je to přece recese. Velkou pozornost přikládejte vyhlášenému většímu provozu, ať si nepochroumáte při pádu z vašeho vozu, třeba vaší kozu!!! To by velká mela byla a navíc, která z vás doma kolem sebe muže má, TEN AŤ SE NA POSLEDNÍ ZVACÍ PLAKÁTEK NEDÍVÁ!!! Stalo by se to hned a večer by jste měly pokažený let!!!
Jasná zpráva, už jste uhodly, kdo mě takový zvací, dokonce prý náladu zvedající a k velké účasti na letu povzbuzující plakátek poslal? No kdo jiný než "TA", která až moc trénovala přelety a nálety a nyní doma zkučí, ještě jí z toho v hlavě hučí. Dbejte tedy pokynů, letu zdar a nazdar ☺





25 komentářů:

  1. Vzhůru na košťátku, někam do přírody, ale nezakládat oheň, prý hrozí požáry. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruženko, osud chtěl jinak, namísto reje jsme spřádali s manželem jak se nejlépe postarat o úrazem trpící sestřenici. Pažní zlomenina není srandička, pobyt v nemocnici zamítla a tak je vše na nás, ale rádi se postaráme. ♥

      Vymazat
  2. Letos asi budete lítat nad potokem, protože se nesmí zakládat ohně. Ale Češi si poradí - vzhůru vzleť!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Však jsi pořádně trénovala na rotopedu. Tak ať ti košťátko vzlétne pěkně vysoko!

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Helenko ☺ už jsem dolétala, aniž bych vzlétla , držím se při zemi ☺

      Vymazat
  5. Marti tak šťastný let :o). Zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, kdyby košťátko bylo opravdické a já mohla vzlétnout do 3 patra bez výtahu a ošetřovat tu naši nešťastnici, manželovu sestřenici ☺

      Vymazat
  6. Lydie
    Přeji všem "sestrám čarodějnicím" krásný let.
    Ptala jsem se manžela, co mi zítra koupí, když mám svátek - on zůstal úplně "paf", tak jsem mu to musela objasnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lydie, to jsi mě nahrála na smeč s tím dárkem ☺ ☺ ☺

      Vymazat
  7. Bude hezky, tak to bude parádní let! Ať se vydaří :)

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, ať všicni závidí, já mám ofic. řid. průkaz na let koštětem, tak na viděnou na Petrových Kamenech. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, tak jak bylo, já zůstala při zemi a snovala plány jak pomoci sestřenici, která aniž by vzlétla uhnala si pažní zlomeninu. Tak máme o zábavu s manželem postaráno ☻ ☺ ♥

      Vymazat
  9. Marti, nastartujeme košťátko a ať nám to lítá! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, aspoň já nechala jsem koště koštětem a zůstala na zemi. Stačil jeden telefonát s prosbou SOS a máme o zábavu postaráno ☺

      Vymazat
  10. Marti,šťastný let.Na večer se k ohni chystám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji všem sestrám čarodějnicím šťastný let a ještě šťastnější návrat,holky užijte si to...😱😬

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, sestry čarodějky si to létání určitě užily a domů se v pohodě vrátily. ☺

      Vymazat
  12. Marti, jsem připravená, jen opráším koště, které jsem před lety dostala na Ladronce při pasování na čarodějnici.
    Měj hezký den a ať nám to všem večer dobře lítá.🍀😀

    OdpovědětVymazat
  13. Létat se dá všude, třeba i ve snech!

    OdpovědětVymazat