sobota 13. dubna 2024

"PRO RADOST A ÚSMĚV"

 Nevím jak vám, ale mě kytička vždy potěší. Nezáleží na velikosti, tato mě potěšila moc ...

Květin není nikdy dost, občas se mě jich sejde víc ...



kdo vždy přinese kytičku, byť malou jsou dcery a občas vnuci ...
Z této se i domy na obraze roztančily ...
Pro radost máme květiny a pro úsměv humor, tím mě zásobuje kolegyně 😂
Tak nevím, že by opravdu Jarní víla ?😉
Jestlipak chlapec nakonec našel ... ?
Občas je potřeba trocha humoru, zvlášť když vám úsměv zmrzne na tváři jako třeba mě při reklamaci u Alberta. O tom však příště, přece si nebudeme kazit  s Albertem a jeho novou hrou se zákazníky náladu. Vydržte do příště, nic vám neuteče, konec dobrý, všechno dobré, jen se nedat!!!😜Ten vyplazený jazyk je na Alberta, na vás ne. Vám přeji pohodové dny prožité ve zdraví







17 komentářů:

  1. Marti, já jsem byla onehdy svědkem scénky v Penny a nic hezkého. Asi o tom, možná, napíšu. Měj se prima. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, občas se nestačím divit postupu obchodníků. ☻

      Vymazat
  2. Marti,krásné kytice.Také ráda dostavám,ale většinou jenom,když něco mám.Ve váze pořád nějakou mám.Vyberu si a manžel zaplatí.
    V Turnově Alberta nemáme,sice nevím,co se ti přihodilo,ale to může být i v jiném obchodě.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, aspoň jednu kytičku, nebo větvičku mám ráda na stole. Manžel někdy také překvapí☺

      Vymazat
  3. Krásné květiny a zasmála jsem se, díky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké kytičky ,měj z nich radost.Také bych měla,ale nemám je od koho dostávat.Ale musíme si dělat radost i jinými věcmi,ne?🌼🌷Měj hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, dostáváš krásné květinové dárečky, ty vždycky udělají radost. Vzhledem k tomu, že do Alberta chodím pravidelně, jsem zvědavá co si na nás připravili. Měj se hezky, zdravím 😊😀

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásné kytičky a super vtipy, které mi trochu zlepšily náladu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kvítka, taky je mám ráda na stole. Akorát mám smůlu, můj manžel na květiny není. Takže dostávám od něj kytku jen k narozeninám. K svátku mi dá bonbonieru :-). Ale já mám stále co do vázy dávat- ze zahrady i z okolní přírody, takže slzy neroním. :-).
    Měj hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Martí, kytiček není nikdy dost. A ta víla - ta je povedená. 😁

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké květiny ☺. Je hezké mít takový pravidelný "přísun", ale kdo nemá, může si občas nějakou kytičku koupit sám, třeba i v květináči, proč ne? Udělat si radost je super.
    Vtipy jsou bezva, také něco nachystám. 🙈

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké kytičky. Já mám teď doma šeřík a suchou hortenzii.

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, kytičky jsou moc pěkné a vtípky také pobavily. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat