čtvrtek 16. května 2024

" LETEM MÝM SVĚTEM "

Minulý týden nám jednu skromnou podvečerní siestu narušil telefonát od vnuka. Ptal se, co máme v plánu nadcházející sobotu a pozval nás na setkání na letiště do Frýdlantu nad Ostravicí. Tak je to tady, oznámila jsem manželovi, Dan přiletí do Frydlantu a máme se tam setkat. Po vzájemném ujištění, že ani jeden z nás nemá zájem o vyhlídkový let s vnukem jsme se začali na setkání těšit ☺

 
V dohodnutou dobu jsme byli na letišti a vyhlíželi společně s rodiči vnukovi přítelkyně Niki "naši"odvážnou mládež. Už letí naše děti, následovalo hladké přistání a komentovaná prohlídka letadla.
Odvážlivci a hlavně pohybově nadaní vlezli i do kokpitu, my nenadaní, leč váhou zdatní jsme zůstali raději na zemské hroudě.

Ač azuro, přesto větrno, nás však hřálo naše setkání ... v tom žluťáčku naše děti ...

Malá ochutnávka okolí letiště, v dálce je vidět Lysou horu ...





Odpoledne uteklo jako voda a bylo potřeba myslet na řádný odpočinek a zítřejší cestu zpět směr Praha. Naše myšlenky se ubírali k rozloučení a přáním bezpečného doletu.
Technika jde pro mě nepochopitelně vpřed a tak nám vnuk poslal záznam startu ...
Šťastné přistání a k nelibosti mé, to víte babička, jsem hned za dva dny dostala od vnuka zprávu, že opět vzlétne. Nyní však jako pasažér s profíky ...
Jsme stále ve spojení, v noci jsme si dokonce psali přes WhatsApp a Facebook, no stále říkám pro mě analfabeta přes techniku přímo zázrak ...


Neodpočatý, unavený, to je něco pro babi ...
Leč pozná kus světa a doufám, že se vrátí v pořádku zpět ...
To by tak bylo letecky vše. Doufám, že než se vnuk vrátí, dají mě srdíčko v Třinecké nemocnici do super rytmu a já se budu dál kochat z úspěchů a možná i obávat z malých karambolů všech svých pěti vnuků. Vám všem přeji pohodové dny prožité ve zdraví.













14 komentářů:

  1. Marti,to bylo úžasné setkání.Máš šikovného vnuka.Do tak malého letadélka bych nesedla.Nás by asi vnuk do letadla nepozval,protože se hodně bojí létat.Neletěl asi s rodiči do Londýna.
    Nádherná reportáž,díky.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, my také zírali, když nám vnuk oznámil, že si dělá letecký průkaz. Jako malý se výšek obával ☺

      Vymazat
  2. Marti, to je moc hezká reportáž. Já jsem podnikla vyhlídkový let nad město vrtulníkem při oslavě výročí Rumburské vzpoury a bylo to úžasné, tak že jsem ještě zaplatila let synovi, snaše a vnukovi a jim se to také moc líbilo. Byl to vrtulnicek jen pro tři osoby a pilota a bylo to super. Byl to úžasný zážitek. Fotky mám určitě na blogu nebo na úložišti Zonerama. Měj krásné a pohodové dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrtulníkem jsem letěla Jaruško dvakrát. Jednou vojenským a jednou vyhlídkovým nad Brnem. Ten první domluvil táta s vojáky a ten druhý to byl školní výlet ☺

      Vymazat
  3. Marti užila jsem si to s tvým vnukem. Trochu jsem si před lety zalétala z Drahotuš nad Helfstýnem. To vnukovo letadlo je krásně zlaté. Je to jeho zlatíčko. Měj se hezky. A ať ti v Třinci vše dobré dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vnuk měl letadlo půjčené. Třinec mě tak trochu děsí, ale co už, určitě to bude v pohodě. ♥

      Vymazat
  4. Pěkné odpoledne jste měli. Vnuk šikovný. Mne by do takového letadélka nedostal nikdo. Moje klaustrofobie by to nedovolila :-). Že jsem ve výšce to mi nevadí, ale ten uzavřený prostor ano. I když v letadle jsem letěla, ale to bylo letadlo velké, tak jsem překonala sama sebe.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, dávám přednost dopravním letadlům. Letadélko je pro odvážné ☺

      Vymazat
  5. Marti, máš šikovného vnuka, ale do takového pidi letadélka by mě také nikdo nedostal, to vím zcela jistě. Moc budu držet palce, aby byl zákrok v Třinci úspěšný a tvoje srdíčko se dostalo do toho nejsprávnějšího rytmu, moc zdravím 💗🍀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, v úterý touto dobou budu moudřejší. Každopádně děkuji ♥

      Vymazat
  6. Ona i ta zemská hrouda má něco do sebe! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, taky si myslím a vždy si vzpomenu na naši babi, ta říkala, holka vždy se drž při zemi. ☺

      Vymazat
  7. Marti, také bych se bála. A co to zase slyším? Tentokrát srdíčko? V Třinci jsou dobří. Přesto držím palce.

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, v Třinci mě zapojili na přístroje, změřili tlak, dali uklidňováka. Já se smířila s osudem - kardio verzí, pak jsem podřimovala. Následně přišel pan doktor a oznámil mi, že kardioverzi provádět nebude. Mám prý malou dávku léků na ředění krve, spíš by mě mohli uškodit. Nyní užívám větší dávku a čekám na druhý termín kardioverze. ♥

    OdpovědětVymazat