neděle 23. června 2024

ČÍSLO "13" U MĚ VŠE JISTÍ

 Už jsem se několikrát zmínila , že číslo 13 je mé šťastné a pokud 13 vyjde v kalendáři na pátek je to pro mě bonus. V červnu 13 padla na čtvrtek, bonus sice nebyl, ale štěstí mě přálo a kardioverze se podařila. Proběhlo to jako tři týdny před tím, převlečení do maxi nemocničního pánského pyžama, vyšetření EKG, dotaz zda jsem nevynechala ani jeden den léky na ředění krve - což je VELMI DŮLEŽITÉ pro zdárný průběh kardioverze. Jen malé zaváhání u druhé pacientky na denním sále napojené na přístroje kousek ode mě způsobilo, že lékařka po vysvětlení proč kardioverzi neprovede poslala paní domů. Léky se musí brát bez vynechání tři týdny , jinak hrozí EMBOL, NEBO MRTVICE. Tak prosím tímto zbystřete a pokud máte před kardioverzí vy, nebo někdo z vašeho okolí upozorněte je na důležitost užívání těchto léků. Pokud si nejste jistí, tak se vzájmu sobě samému přiznejte.Nevěděla bych to, ale při mém prvním nástupu na kardioverzi lékař zjistil, že beru slabou gramáž léku na ředění krve, ne moji vinou, mě toto vše důležité vysvětlil - TŘI TÝDNY UŽÍVÁNÍ LÉKU SE NESMÍ NEPŘERUŠIT - JINAK MŮŽE DOJÍT PO KARDIOVERZI K - EMBÓLII - MRTVIČCE. Nestraším, jen předávám zkušenost dále, aby jste nebyli zklamaní a nešťastní jako ta paní. Tak byla chuděra vystrašená a pak nešťastná, že se vše odloží, naštěstí jí hned dali nový termín. Snažila jsem se jí povzbudit, že se nemá ničeho bát, Třinec je na srdíčka ta pravá nemocnice. To už jsem se s napíchnutou kanylou v doprovodu sestřičky přemístila na denní sál na lůžko k napojení na přístroje. Pak přišla paní doktorka, vysvětlila co se bude dít, dostala jsem injekci a měla jsem počítat do 25, no pamatuji si jedna a dvěěééééé a nic a pak jen ticho, podřimování. Mírnou, ale opravdu mírnou bolest hlavy po probuzení, malátnost, která po napití vody záhy přešla společně s bolestí hlavy - ráno jsem lehce posnídala a pak už do páté nepila ani nejedla (kardioverze byla na 14h). Ovšem pak jsem si s chutí dala ještě v recepci kafíčko a uháněli jsme domůůůů ☺Fibrilace síně odtraněna, tep upraven, tlak jako mladice ☺, podle paní doktorky ideál, ale občas se to vrací, tak snad to bude ta "13" jistit ať se nemusí provádět ablace. Dost bylo zpráv z pobytu v nemocnici v Třineci, chválím veškerý personál a také mého muže, který mě tam doprovázel a čekal na mě, i když jsem mohla domů jet sanitkou. Chudák byl více vystresovaný než já ♥ Dala jsem si malou pauzu před a po, ale už nyní opět šlapu do pedálu na rotopedu

Uznejte sami jak se mě to dobře šlape obklopena květinami sousedek ...
Začala jsem včera krátkým šlapáním na rotopedu 3km, dnes 2km lesem s trekovými holemi. Dočetla jsem Šikmý kostel /3. Vnuk nám se synem sdělil novinu, že budeme prababi a praděda ☺, tak kondička musí být. Pochutnali jsme si všichni na rychlém koláči s tvarohovou náplní, těsto čokoládová drobenka.
Druhý vnuk úspěšně zakončil učební obor truhlář, těšíme se na brzké setkání a jsme zvědaví, zda bude pokračovat v dalším studiu jak zněl jeho plán. Zde je vidět jak ten čas letí, černého Petra já už nemám směje se vnuk na zahradní restauraci, kde jsme se zastavili na oběd.
Na konec něco málo z midi - pidi balkónové zahrádky ...
Všem vám přeji pohodové dny prožité ve zdraví








13 komentářů:

  1. Marti, hlavní je, že jsi vše absolvovala v pořádku a cítíš se dobře. Vnukovi gratuluji k vyučení. Naše vnučka se také letos vyučila pekařkou a to měla po narození dětskou mozkovou obrnu. Ale pečlivou péčí a cvičením se zařadila mezi zdravé děti a je teď v pořádku, jen s mírným omezením. Také bude pokračovat ve studiu ještě dva roky nástavbou. Těšit se můžete na pravnoučátko a tak vám všem přeji hlavně hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, cením si rodičů, kteří se dětem věnují a zvláště, když to jsou děti jakkoli zdravotně postižené. Vím, jak je to náročné pečovat o takové děti. Učila jsem v MŠ děti postižené, tehdy tam byli společně autisté s mentálně postiženými dětmi. Byla to třída se zvláštním režimem, bylo znát v jaké míře se dítěti doma rodina věnuje. Ještě dnes se s některými rodiči potkávám a tak mám přehled o dalším jejich životě. Vaši vnučce gratuluji a přeji jí úspěchy v dalším studiu. ♥

      Vymazat
  2. Tak to je dobře, že to máš za sebou a že je to v pořádku a v pohodě se můžeš těšit na roli prababičky :-).
    Přeji hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to Hani, já roli prababičky zvládnu, spíš mě dělá starost jak mladí zvládnou coby rodiče zabezpečit finanční chod rodiny celkově v dnešní době. Ani bych se nedivila, kdyby zkrátili mateřskou po finanční stránce a zrovna tak její délku. Výdělky nic moc, nájemné se navyšuje, no nebudu předbíhat, však to všichni vidíme kolem. Každopádně děkuji za komentář a přeji pohodové dny ♥

      Vymazat
  3. Dobré zprávy se báječně čtou, milá Marti. Jen tak dál. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jak ráda bych Ti to samé napsala i Tobě. Vím však, že jsi bojovnice a tu mrchu překonáš ♥ ♥ ♥ ☺

      Vymazat
    2. Marti, k těm číslům, moje dcera, když studovala, měla ráda zkoušky ve dnech 16. a 13. v měsíci, protože - údajně - vždy v tyto dny obdržela jedničku. Nebo udělala zkoušku, řekněme. Ale ona byla šprtka! ( snad to číst nebude!) Jiřinaz N.

      Vymazat
  4. Marti, je fajn, že vyšetření dobře dopadlo a ty se teď v klidu můžeš připravovat na roli prababičky. Cyklostezku máš parádně rozkvetlou. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko , do zimy se určitě na roli prabábičky připravím ☺Dnes jsem si přinesla poslední 3 díly Cliftonovi ságy, první díl mě pohltil, díky za tip ♥

      Vymazat
  5. Veliká gratulace k úspěšnému zákroku i všemu ostatnímu. Teď hurá do života plného radostí a pohody! Moc Vám to přeju a raduju se s Vámi. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že vaše vyšetření dopadlo dobře.
    Pátek 13. je pro mě spíše vždycky smůla. 🙂
    Mějte hezký den, Marti. ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, také jsem ráda, že ten Třinec zabral a budeš zase OK. 😊 Trefit na dobré lékaře je fakt terno. To se pak další zprávy s radostí přijímají, vnukovi blahopřeji k vyučení a tomu druhému - po té "smršti" kluků to bude nejspíš holka 😊.
    Ať se daří. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Fukčarinka to nevzdává, chuť do života a optimizmus jí neopouští a to je dobře. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat