sobota 29. června 2024

"STÁLE VE SPOJENÍ"

 Babi, neboj, budeme stále ve spojení ujišťoval mě náš nejstarší vnuk před jeho první pracovní cestou do ciziny.

Zkusila jsem se nebát, ale stejně. Naše babi by řekla: "Malé děti, malé starosti,velké děti, velké starosti", měla by babi pravdu. Ale co už, než jsem se nadála byl vnuk v oblacích a mířil rovnou do Dubaje co by zvukař metálovou kapely, echt metál co já teda vůbec nemusím. Jo, řekla by naše babi, když chce ať letí, možná by mu upekla buchty na cestu do toho randálu. Metál je pro mě randál a hotovo a echt metál tím tuplem. O jakou skupinu šlo jsem si hned zjistila u strejdy google, ale není to až tak podstatné, nehrál, jen zvučel. Hlavní je, že držel slovo a průběžně posílal zprávy a krátká videa - díky pokročilé technice jsme byli ve spojení jak slíbil👍Bylo mě jedno, zda se ozval brzo ráno, nebo v noci
První dny měl potíže s usínáním - časový posun, tož já zrovna tak, posouvala jsem se na lůžku z místa na místo, ne a ne zabrat a to i přesto, že jsem nikam neletěla, nic nezvučila a nemusela hnout prstem.
Mezitím mě chodily kusé zprávy o pohybu - letím ze Singapuru do Malaysije - odeslala jsem - bezpečný let a čekala na zprávu o přistání a modlila se, ať dobře doletí. Dodržel slovo a hlásil, už jsme v Mlaysiji😄 To bylo u nás radostí
Videa nebudou chronologicky seřazená, jsou krátká, jen takový průřez, viděl kus světa, no viděl. Neviděl toho moc, dá se říct, že přejížděli a přelétávali v Asii z místa A do místa B. Letíme do Bankoku - Thajsko - jsme na zemi, díky bohu pomyslala jsem si.


Něco malého k snědku ochutnat by nebylo k zahození
No potěšmě koště, snad mu nebude z toho zle, pomyslela jsem si. To víte, babička.
Nebylo a já byla ráda a těšila se až se vrátí zpět.
Ještě jeden koncert v Jakartě (Indonésie) - z Bankoku do Jakarty z Jakarty do Dubaje a pak konečně Praha.
Někde spokojenost, jinde úžas, tak bych to hodnotila já, naše babi by řekla:"Všude dobře, doma nejlépe", já dávám babi za pravdu, jak by ne, jsem taky babička. Díky technice jsem to měla vše po "kontrolou", ale stejně, pro mě divočina to přelétávání z místa na místo a noční život.
A pak konečně domůůůů ...
Naše chvilka na kafíčku v Dolních Vítkovicích...
Přeji vám všem pohodové dny prožité ve zdraví












8 komentářů:

  1. Marti,máš šikovného vnuka.Musíme si zvykat,že vnoučata jsou více odvážnější než byly jejich rodiče. Jsou to krásná videa a moc ráda jsem se na ně podívala.Vnučka letí s přítelem koncem srpna do Dubaje.Ona tam jede na sportovní soutěž.Také mám pořád o vnoučata strach,stačí,když jedou někam daleko autem,ještě,že jsou ty mobily.Měj se hezky a vnukovi ať se daří

    OdpovědětVymazat
  2. Podíval se na opačnou stranu světa, kam se já nikdy nepodívám. Přeji mu to. Že toho tam moc neviděl nevadí, nebyla to turistická cesta. Úspěch kapely byl hlavní. Cesty proběhly v pořádku, tak je to OK.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, Marti, tos zpracovala důkladně. Šikovný vnuk - po tobě?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tedy vnuk plnil slib do puntíku, i když měl spoustu práce. Na zvukaři záleží úspěch celé kapely. Skvělá reportáž.Jiste jsi po právu hrdá babička. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tvuj vnuk proletěl kus sveta v rychlosti ,hlavni vec je ze vse dobre dopadlo .V Dubai se asi pekne zapotil .Zdavime te a Pavla na fotce vypadas mooooc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky zdokumentované koncertní turné. Vnuk je moc šikovný . Přeji mu hodně úspěchů a vždy šťastné cestování. Náš syn takto cestuje pracovně za kávou... už byl v Indii, často léta do Itálie na burzy kávy do Milana. Teď zrovna byl na výstavě kávy a na burze v Kodani. V plánu má i cestu do Tanzánie, ale kvůli špatné politické a bezpečnostní situaci v této lokalitě se to zatím odkládá.

    OdpovědětVymazat
  7. Schopný mladý člověk se prosadí, to bylo je a bude, jen ty možnosti jsou dnes naprosto jiné, než kdysi. Takovým cestám fandím a kdy jindy cestovat, než v mládí, kdy ještě ty závazky takové nejsou. To, že má člověk obavy, je normální a takhle se otrkat a získat zkušenosti je nejlepší škola života. 👍

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, toho strachu o své blízké se asi nezbavíme. Pořád slyšíme o nějakých katastrofách , tak se není čemu divit. Vnuk je šikovný, ten se neztratí. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat